neděle 14. prosince 2014

Stříbrná neděle...

Tak jsem i já zvládla přípravu na Vánoce. Včera jsem definitivně, pro tento rok, zavřela svůj aťásek, dodělala jsem v poklidu venkovní výzdobu a užívám si adventu. Sice jsme zažili i nepříjemné chvilky a to když jsem zjistila, že mi z branky někdo ukradl věnec i s andílkem a včera mě dorazil můj manžel s rozseknutým čelem, takže jsme stihli i pohotovost se 6 stehy. 
Vše je, zdá se, připraveno, žádný stres nepociťuji. Už se těším na Ježíška... 

 Dřevěný betlém, takový co se dědí, byl vždy můj velký sen. S manželem jsme si ho před 3 lety splnili. Je od moc šikovného valašského pana řezbáře. Každý rok se rozšiřuje o další postavičky. Už nám chybí jen 3 králové a pastevecký pes, tedy jestli nekoupíme větší knihovnu.  To by se tam pár figurek ještě vešlo.






A ještě ohlédnutí za letošním výlovem, ve vedlejší vesnici.
Kapřích řízků bude dosti. Měli jsme možnost na místě vyzkoušet a byly vynikající. 
Každý rok tu kupujeme ryby a jsou bezkonkurenční. Už se nemůžeme dočkat.



Užijte si stříbrnou neděli a zajděte si za kulturou. My dnes v podvečer, vyrážíme do našeho zámku, na adventní prohlídku a na svařáček.
Přeji hezké dny.
Vaše Stáňa.

4 komentáře:

  1. Oooooo, ten betlém je nádherný! Málo platné, kde je cítit lidská ruka, to je hned jiná káva! A ty tvoje věnce! A andílci! A ty fotky od rybníka! Všechno je krásné a moje dnešní ráno i díky tobě bylo hezčí. Děkuji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klári, děkuji. Jsem moc ráda, že jsem ti mohla udělat radost. Myslela jsem si, že se ti bude betlém líbit. Však ten tvůj je taky kouzelný ale to už víš. Pa Stáňa

      Vymazat
  2. Stáňo, betlém je úžasný a tvoje práce také, moc se mi líbí slepička v zimním oblečku, ale i ostatní dekorace, hezký celý týden,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, taky děkuji. Slepici mi oblékla mamka. A já jsem jí udělala ještě hnízdo, ať na ni nefouká odspoda:) Moc díky za hezký komentář a přání. Stáňa

      Vymazat