úterý 12. května 2015

Miluju květen
 
Je to ten nejkrásnější měsíc v roce. Všechno kvete, sytá zeleň krmí oči, projít rozkvetlou kaštanovou alejí v oboře je zážitek. A navíc dnes slavím Kristova léta. Uteklo to. Každý narozeninový den má zvláštní atmosféru a ani mi nevadí, že jsem zas o rok starší. Beru to, jak to je...


 
Tak to jdu oslavit.
Vaše Stáňa.

9 komentářů:

  1. No, já se snad picnu! :-) Je to asi půl hodiny, co si tak říkám, že ten květen je asi stejně nejhezčí měsíc v roce. Všechno, co se v přírodě děje je jako dárek, každý den je něco nového, kouzelného, kvetoucího a voňavého, zkrátka radost veliká. Navíc se mi v květnu narodila moje holčička a já snad nikdy nezapomenu, jak krásně bylo venku a jak voněl vzduch, když jsme si ji vezli domů. Tolik krásných okamžiků....
    Takže, milá Stáničko, všechno nejlepší k tvým krásným narozeninám, hodně radosti a štěstí a spoustu volného času na blogování (to je trochu zištné) :-)
    Tak pa a měj se báječně, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za přání, Klárko. Moc jsi mě pobavila. Pádím do práce s úsměvem.

      Vymazat
  2. Stanka, prajem všetko len to najlepšie. Ahoj. Dana :):):

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Stáničko,přeju Vám k narozeninám všechno dobré,zdraví těla i duše a radost každý den.ať Vaše výrobky dělají radost všem,tak jako mně. já slavím už dva měsíce tu moji šedesátku a zítra nás bude 35,tak se těším.přeju hezké jarní dny,Helena K.

    OdpovědětVymazat
  4. Stáničko vše nej , nej , nej k tvým krásným narozeninám . Ať se ti vše daří , Šárka

    OdpovědětVymazat
  5. Se zpožděním, ale... Vše NEJ k tvým významným narozeninám ;-) Taky jsem býk :-D

    OdpovědětVymazat
  6. Holky, děkuji vám za krásná přání. Moc se mi líbí nápad s několikaměsíčním slavením, asi to taky zavedu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Milá Stáňo, objevila jsem tvůj blog před pár dny a je úžasný. Dodatečně přeji všechno nejlepší k narozeninám a ať se ti daří. Já slavila v pondělí, jen tedy poněkud větší číslo, jako ty. Květen miluji.
    Pa Rija

    OdpovědětVymazat