sobota 23. května 2015

Obecní slavnosti...
 
Poslední dobou si připadám jako štvaná zvěř. V jednom kole. Už funguju trochu automaticky a nakonec mě únava přemůže. Sotva zavřu večer oči, už zvoní budík.
 5.00 - vstávat. 
Ne jinak tomu bylo i dnes. Ráno honem do práce, během dopoledne bombardování sms, zda přijdu, že na mě čekají. Tak jsem dnes zavřela krám o půl hodiny dříve a frčela jsem na naše obecní slavnosti, které se konají každý rok. Součástí jsou koncerty, vystoupení, koňská jízda kolem všech obecních hranic, kterou vede náš pan farář v sedle. Sjedou se na ni koně z celého okolí a přilehlých vesnic.
Cvičák, kterého jsem členem se zúčastnil s ukázkama psích sportů, obrany a poslušností...
Byla jsem pověřena fotodokumentací, takže vlastním foťákem jsem toho moc nestihla, tak aspoň tyhle útržky a stihli jsme i fakt dobré kafe a družný pokec...


 Náš svatební kočár, polní kavárna a ředitel obecní školy...


Letos na mě zase nezbyl kůň, tak snad příští rok...
Vždycky si vzpomenu pozdě a pak mi nepomůžou ani špinavé známosti... :)))
Ale nejsem sama. Kamarád, který vlastní 16 koní, šel dnes taky po svých....



Žádné komentáře:

Okomentovat