pondělí 25. května 2015

Radostná sklizeň

Mám ohromnou radost z toho, že mi moje zahrádka krásně roste a už vydává své první jarní bohatství. Není nic lepšího než se projít po zahradě a vrátit se do kuchyně, k chystanému obědu s plnou náručí vlastní zeleniny. Saláty, špenát, hrsti bylinek a každým dnem přibudou i kedlubny, ředkvičky a rukola. 


Ps. Jo a v neděli se v našich končinách slavil "Svatý Duch - do vody buch". Škvaří se vaječina, nejlíp v lese na ohni a leze se do vody. Tak jsem v ledové vodě smočila aspoň nohy.
 Vajíčka, slanina, pažitka, vše domácí a chleba taky.

 
Vaše Stáňa.

7 komentářů:

  1. Kolem tech zahonu je mulc? A jskou mas zkusenost se slimakama. Pac moje uroda vetsinou skonci u nich nataliri :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ano kolem záhonů na uličce je mulčovací kůra. Musím zaklepat, že slimáci tuto zahrádku zatím neobjevili. Je na vyvýšené terase a dělí ji od okrasné zahrady betonový chodník. V nejhorším případě nasypu u vstupu čáru z biologických granulí ale zatím není potřeba.

      Vymazat
  2. Stani máš krásnou úrodu a moc se mi líbí záhonky . Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Jsem ráda, že se ti zahrádka líbí.

      Vymazat
  3. Stáňo, krásný pohled a určitě i chutné křoupání :-) Moc se mi Tvá nová bylinkovo-zeleninová zahrádka líbí. Je čím dál hezčí :-)) A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se mi jeví den ode dne hezčí. Těším se až mezi zeleninou rozkvetou i nějaké kytky. A všechno bude překypovat přes okraje. To pak bude ta pravá venkovská zahrádka. Dík za milý komentář. Stáňa

      Vymazat