pondělí 20. června 2016

V POLÍCH ZA HUMNY...

...náše každodenní relaxační trasa s výhledem na Lysou horu, vede těmito místy rovnou do lesa. Ač pro někoho zcela obyčejná a nudná, nám se moc líbí a v každé roční době dokáže zaujmout a překvapit. 
Bonus navíc je zvláštní pocit, že některé staré švestky, které pořád hojně rodí, sázel kdysi můj děda a na konci této aleje je jeho stařičký dub, kterému do sta let už asi moc nechybí.

Tak pojďte s námi.














Vaše Stáňa.

12 komentářů:

  1. Milá Stáni,krásné to tam na severu máte.Ty kopce,tiše z Moravy závidím ;-).Krásné dny H.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Hani, vždyť tam máte taky krásně, třeba Pálava a nekonečné vinohrady... Pravda hory jsou hory ale i v rovině se dá najít spousta krásných zákoutí. Ať se daří.

      Vymazat
  2. Stáni, nádherná místa k procházkám.....taková mám ráda.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  3. Stání, nádherná fota♥
    Pro mě tedy žádná obyčejná procházka ale ta, která chytne za ♥.
    Krásně máte u vás.
    pa a objímám.
    M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moničko, od Tebe mě to těší dvojnásob. Sice má fota nejsou tak dokonalá jako ta Tvoje ale snažím se. Posílám moc pozdravů na Kopeček. Pa Stáňa

      Vymazat
  4. Stáni, ano.. příroda je úžasná a toto je opravdové kouzlo venkova :-) ♥ skvěle jsi jej zachytila! Báječné dny ...♥ Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí, děkuji moc. Vítej zpátky. Už jsem okoukla jaké jsou u vás změny. Super! Pa Stáňa

      Vymazat
  5. Krásná podvečerní procházka :-) Ten pocit z procházky a vzpomínka na dědečka to umocnuje do neobyčejné procházky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andejko, máš pravdu. Je to zvláštní pocit. Snad tento kousek země, zůstane tak hezký i pro další generaci. Satelity bez ladu a skladu se neustále přibližují. Ach jo.

      Vymazat
  6. Krásná procházka Stáni. Mám tyhle okamžiky tolik ráda...
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo díky. Já taky a jsem ráda, že jsem je mohla alespoň takto zprostředkovat. Pa Stáňa

      Vymazat