neděle 12. června 2016

ZACHRÁNĚNÁ BANDASKA...

... Hezkou neděli přeji. Před nedávnem, se moje malá sbírka starých bandasek na mléko, rozrostla o další kousek. Našla jsem ji u tety v koutě kurníku. Strašně se divila, na co takový "žďorb" potřebuju? Ale když ji pak viděla po mém zásahu, jak zdobí naši jídelnu, pochopila...

Tak ať se ti bandasko u nás dobře bydlí...







Vaše Stáňa.

Ps. Dnes je od božího rána u sousedů velmi rušno. Něco mám vyfoceno, tak potom udělám malou reportáž.... pa

22 komentářů:

  1. Stáni, moc hezké fotky (i předešlé), tunění... A ty záhonky!!! Pěkné dny! Jo, a těším se na "sousedy" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Taky přeji krásné, skoro letní dny Marionnetko.

      Vymazat
  2. Super vytuněná bandaska,Dáša :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Věřím že kdyby jsi tetu neupozornila, že je to "ona", tak že jí nepoznala :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andrejko, ne nepoznala. Musela jsem dokonce otevřít víčko aby viděla, že je to opravdu ona, ta hliníková :)Byla v šoku.

      Vymazat
  4. Tys jí ale ušila šatky,Stání :-)
    Moc se mi líbí ten dubový sud pod okapem, nádhera!
    pa, objímám, M.

    OdpovědětVymazat
  5. Stáňo, opět moc krásné fotky. Bandaska pěkná i před úpravou. Moc se mi líbí fotozáběr na modro-růžové kytičky. Měj se krásně Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivčo díky. Pomněnky se mi nikdy neokoukají a trávnička jejich krásu ještě podtrhla. Příroda umí divy. Měj se taky krásně. Pa

      Vymazat
  6. Stáni, krásně jsi ji vyzdobila. a na reportáž se už těším.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, děkuji. Jestě čekám, jestli mi sousedka dodá nějaké své fotky a pak zveřejním. Pa

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Ilčo, tobě se taky věnec moc povedl. V jednoduchosti je krása. Měj se hezky.

      Vymazat
  8. Mne se libila i puvodni, ale upravena taky nadhera nadherna. Krasne u vas je:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcí ano, původní měla taky své kouzlo ale teď je výraznější, hned si jí každý všimne. Diky za milou návštěvu. Pa

      Vymazat
  9. Renovace je zdařilá Stáni. Mohu se zeptat jak jsi na bandasku dostala ten obrázek? Je to dekupáž?
    A moc se mi líbí záhonky, ukazovala jsem i manželovi :o)), že by se mi takto ohraničené také líbily.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Álo, děkuji. Ano je to obyčejná decoupage s ubrouskem. A záhonky se osvědčily, takže s chutí do díla :) Pa Stáňa

      Vymazat
  10. Aj mne sa páčia Vaše záhonky a ,,husa na provázku,, z dielničky:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Stáni- bandaska vypadá moc krásně.
    A fotečky ze zahrady jsou nádherné.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  12. krásná bandaska a nádherná zahrádka.

    OdpovědětVymazat