úterý 19. července 2016

LEVANDULOVÁ...

...nálada v naší zahradě pomalu končí. Teď si ještě chvilku užijeme její odkvétající krásy a opojné vůně, průběžně budu sklízet a vyrobím si z ní něco pro radost aby provoněla celý náš dům.
Všechny moje levandulky, děkuji za vše a zase příští rok se těším.............. moc...











Vaše Stáňa


8 komentářů:

  1. No Stáni , máš ji nádhernou. Jâ už mám sklizeno, ale oproti tobě mám malinko :-) Přeji krásný týden, pa Dáša

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni, psala jsem ti mail ohledně dřevěných domečků, ale bez odpovědi :o((. Už jsou všechny zadané ?
    Letos mám levandule nové keříky, takže jsem nestříhala, až příští rok.
    Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jejda Áli, tak to se musela někde stát chyba. Na všechny maily poctivě odpovídám a od Tebe jsem bohužel žádný nedostala. Napiš mi, které se Ti líbí nebo i jiné parametry a když budou prodané vyrobím další. Snad to teď vyjde. Pa Stáňa

      Vymazat
  3. Stáni, to je levandulová nádhera, cítím tu vůni až ke mně.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Stání, levandulky jsou úchvatné.
    Krásný zbytek léta
    Katka ♥

    OdpovědětVymazat
  5. لدينا احدث المعدات العالميه لكشف التسربات بدقه عاليه ويرعه عاليه
    شركة كشف تسربات المياه بجازان
    شركتنا تعد ممن افضل الشركات في هذا المجال هو مجال التسليك
    شركة تسليك مجارى بجازان

    OdpovědětVymazat
  6. لدينا احدث المعدات العالميه لكشف التسربات بدقه عاليه ويرعه عاليه
    شركة كشف تسربات المياه بجازان
    شركتنا تعد ممن افضل الشركات في هذا المجال هو مجال التسليك
    شركة تسليك مجارى بجازان

    OdpovědětVymazat